Osto- ja toimitusehdot

Yritystiedot

Blomsteraffär – Wasaflorist – Kukkakauppa
Kauppapuistikko 24
65100 Vaasa
Y – tunnus 1415466-8


Maksuvaihtoehdot

Wasafloristin verkkokaupassa maksat vaivattomasti ja turvallisesti. Visa-, Mastercard- ja American express -korteilla, eikä siitä peritä lisämaksua.


Maksut

Kaikki hinnat sisältävät arvolisäveron 24% tai makeiset 14%.


Toimitukset

Kotiinkuljetukset

Pakkaamme aina kukat sään vaativalla tavalla joten tuotteen laatu säilyy. Kuljetusmaksu: 15,00€

 

Toimitus

Toimitukset jotka on tehty ennen klo 12 verkkokaupassa arkisin, ehtii saman päivän kuljetuksiin. Lauantaisin tilaukset tulee tehdä ennen klo 11, jos haluatte toimituksen samana päivänä. Sunnuntaisin ei normaalisiti ole kuljetuksia. Sesonkeina ilmoitamme sunnuntaikuljetuksien mahdollisuuksista.

Toimitukset hoidetaan klo 9-18 välissä. Mikäli toimituksessa tulee ongelmia voimme ottaa yhteyttä tilaajaan. Emme vastaa vääristä osoitteista tai puhelinnumeroista.

 

Toimitukset yritysasiakkaille

Yritysasiakkaiden tilauksia toimitamme arkisin, ja toimitukset kannetaan sisälle aulaan/vastaanottotiskille. Jonkun on siis oltava paikalla avaamassa ovi ja ottamassa toimitus vastaan. Tarkemmat toimitusta koskevat tiedot saat tilaamisen yhteydessä.

Toimitusosoite ja puutteelliset/virheelliset yhteystiedot

Tilaus toimitetaan tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen.

Jos kuljettaja ei pääse sisään rappukäytävään/aulaan, hän soittaa tilaajan antamaan puhelinnumeroon. Pidä siis puhelinta silmällä toimituksen ilmoitettuna saapumisajankohtana. Jos et ole tavoitettavissa eikä tilausta voida toimittaa perille puutteellisten tai virheellisten osoitetietojen takia, saat yhteydenoton liikkeestämme. Tällöin voit valita, toimitetaanko tilaus uudelleen toisena päivänä uutta toimitusmaksua vastaan, vai noudatko tilauksen liikkeestämme.

 

Kuljetukset ja toimituskulut

Tuotteet ja valikoima

Pidätämme oikeuden virheisiin, loppuunmyytyihin tuotteisiin ja hintamuutoksiin.

Koska kyse on elävistä kasveista, ei jokaisesta kasvista luonnollisestikaan ole saatavilla erillistä kuvaa, vaan tuotekuva edustaa tyyppiesimerkkiä kasvilajista. Jokainen kasvi on yksilöllinen eikä välttämättä näytä aivan samalta kuin kuvassa.Voit kuitenkin luottaa siihen, että valikoimme tilaamastasi kasvista tai kukasta parhaan yksilön.

Pyrimme tekemään tuotteista mahdollisimman mallikuvan näköisiä, mikäli ei selostuksessa ole ilmoitettu esim. `Floristi sitoo vaaleanpunaisen kimpun kaudenkukista `, silloin mallikuva näyttää mahdollisen värin.

Ellei toisin ilmoiteta, kasvit ja kukat myydään ilman maljakkoa tai suojaruukkua.


Verkosta ostettujen tuotteiden kuljetustakuu

Elävät kukat ja kasvit pakataan erittäin huolellisesti ennen tilauksen toimitusta. Työntekijämme pakkavat kasvit suojaaviin materiaaleihin. Pidämme huolen siitä, että kasveja käsitellään varovasti ja että kuljetusautojen lämpötila pysyy sopivana. Jos huomaat kukan tai kasvin vahingoittuneen matkalla, ota yhteyttä meihin heti kun toimitus on saapunut perille.


Verkosta ostetun tuotteen palautus

Jos haluat reklamoida verkkokauppaostoksesta, voit palauttaa tuotteen kuitteineen kukkakauppaan. Voit myös lähettää sähköpostia meille. Ilmoita viestissä tilausnumerosi, liitä mukaan selkeä kuva vauriosta ja kuvaile, miksi haluat tehdä reklamaation tuotteesta.


Kiistat

Jos emme jostakin syystä pääsisi jossakin riita-asiassa sopimukseen, noudatamme Suomen kuluttarjariitalautakunnan suosituksia.

Takuu

Käytämme ainoastaan ykkös ja ekstra luokan tuotteita. Mikäli kukissa tai tuotteissa ilmenee virheitä laadullisesti, tulee meihin ottaa yhteyttä heti tai viimeistään vuorokauden sisällä. Tuotteet tulee toimittaa takaisin kukkakaupaan tai kuvata tuote ja lähettä meille s-postiin wasaflorist@outlook.com tai puhelimeen puh.nro 0102792800.